2011 listan - Jasmine

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
- Jag har bott ihop med min älskling över ett år nu, så att leva samboliv var något väldigt nytt för mig.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
- nja inga vänner men bekanta, säkert tre stycken.

Dog någon som stod dig nära?
- Nej, tack och lov.

Vilka länder besökte du?
-  Inte så jätte många faktiskt, tror jag bara var i Grekland med min babe.

Är det något du saknar 2011 som du vill ha 2012?
- Bättre vanor, mer engergi och fast jobb.

Vilket datum från 2011 kommer du alltid att minnas?

- Jag och mitt härta skulle fira ett år på Zakynthos (27/8) när vi ramlade med moppen som vi hade hyrt mitt ute i ingenstans. Jag trodde robin hade dött när jag såg han helt blodigt över hela kroppen..vurpan förstörde årsdagen rätt rejält :P

Din största framgång 2011?
- tog upp låtskrivandet igen och fick ett nytt intresse för att verkligen kämpa med musiken. Kändes väldigt skönt då jag trodde där ett tag att jag tappat intresset helt..

Största misstaget?
- att jag inte orkat gå till gymmet och vara mer med mina vänner.

Har du varit sjuk eller skadat dig?
- Jag skadar mig alltid så jag är rätt van..fastnade tillexempel på en sak på Espresso house när jag jobbade där och fick sy fyra stygn i underarmen :P sen så fick jag dock rätt lindriga "skador" efter vurpan.. :P Sjuk har jag varit, haft problem med andningen, huvudet, utslag, magen med mer..

Bästa köpet?
- hm..måste vara mina nya peak jacka :D

Vad spenderade du mest pengar på?
- Mat, snus och resor hem till Uddevalla.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
-  Att få vakna upp brevid robin varje dag, att få komma hem till han varje dag och att somna brevid varandra varje dag, det har gjort mig lycklig och glad.

Var du gladade i år jämfört med tidigare år?

-  aa absolut, 2010 tillbringade jag i Uddevalla och det var verkligen det värsta året i hela mitt liv.

Vad önskar du att du gjort mer?
- Tillbringat mer tid med mina vänner.

Favoritprogram på tv?

- Game of thrones, lätt den bästa serien.

fortsättning följer..
måste plugga nu!!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0