2011 listan del 2

Bästa boken du läste i år?
Eftersom jag bara läste en bok så måste det bli den, En dag av David Nicholls.

Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Jag minns faktiskt inte vad jag fick i födelsedagspresent förra året, däremot fick jag en synth i julklapp som används flitigt :D

Vad gjorde du på din födelsedag 2011?

hm..Robin var sjuk på min födelsedag förra året men jag fick ändå ut han på middag på Vapiano om jag minns rätt :P

Hur skulle du beskriva din stil 2011?

Inget specielt faktiskt, har inte orkar bry mig så mkt.. det ska det bli bättring på ;D


Vad fick dig att må bra?
sommaren, morgonkaffe och bästa pojkvännen.

Vem saknade du?
väldigt många. Hela min familj, mina fantastiska vänner på västkusten..tragiskt att vi träffades så lite.

Den bästa nya personen du träffade?
måste säga att robins äldre syster är den bästa person jag träffat och lärt känna.
Vi är väldigt lika med samma humor, får bli en tripp till London snart för att hälsa på henne.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0